Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En liten uppdatering

Hej. Jag vill blogga av någon anledning men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har varit vaken i ett par timmar nu, har ätit frukt och kollat på MTV. Jag ska slöa ett par timmar till och sedan ska jag äta sushi med Frida till middag/sen lunch. Efter det ska jag bege mig till Scandinavium igen och se på VM! Ska heja på Sverige tills jag blir gul och blå (hehe). När det är slut för idag så ska jag hem till Marcus på fredagsmys och äta massor av godis och chips hade jag tänkt.

Nu ska jag ladda min kamera så att jag inte glömmer det. Massor av fina bilder från VM ploppar säkert upp på bloggen imorgon. Ska försöka mobilbloggar lite under dagen också. Jaja, nu ska jag fortsätta slöa.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-