Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

But go on, go on and take it

Nu är det strax lov. Om en timma ungefär. Det ska bli riktigt skönt. Behöver sova.

Just nu håller jag på att skriva mitt tal som jag ska hålla i Svenska B, nationella. Jag försöker vara rolig men vet inte hur bra det går. Frida sitter brevid mig och hälsar till er i alla fall. Hon kanske tycker att mitt tal är roligt. Möjligtvis lägger jag upp det på bloggen när det är klart om det faktiskt blir roligt att läsa (om några veckor).

Postat av: Frida

Jag tyckte att det var roligt!

2012-04-05 @ 15:22:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-