Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Almost Fredag

Nu är det inte långt kvar till fredag och helg. Jag tycker ändå att den här veckan har gått hanska fort för att vara veckan efter ett lov. Jag och Marcus tröttnade på att plugga förut och satte oss och kollade på Simpsons och Family Guy istället tills han skulle åka hem.

Till middag gjorde jag fisksoppa (okej pappa gjorde själva soppan men jag hade i fisken och avokadon, som mamma hjälpte mig med). Men en fruktsallad lyckades jag göra själv i alla fall. Nu ska jag tända lite ljus och läsa en bok en stund tror jag. Det var längesedan jag läste en bok.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-