Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Very much nice!

Hej! Det är jag som hör av mig. Ja, jag kunde inte låta bli, är ni förvånade över att höra min röst igen? (nostalgi)

Idag är en bra dag! Jag började med att köra halvvägs till Göteborg där jag och pappa bytte plats i bilen så att pappa körde sista biten mot Stora Holm. Väl där var det halkkörning som gällde och min dröm (okej, kanske är att ta i lite men ändå) gick i uppfyllelse när jag fick halkköra i en silvrig Volvo C30. Iiip.
Och förutom det så var det ju svinroligt! Man hade ingen som helst kontroll haha. Jag trodde att jag skulle vara rädd när bilen snurrade flera varv på banan utan att jag kunde få stopp på den men jag skrattade hela tiden. Bilen bara flög! Helt galet!

Sedan kom Farfar och hämtade mig, han körde mig till centralen, köpte lunch och sedan tog jag pendeln till Kungsbacka igen. Väl där fick jag äntligen träffa Olivia som jag inte träffat på jag-vet-inte-hur-länge och dessutom så gick jag och klippte min lugg. Och när jag frågade hur mycket hon ville ha för det så sa hon att jag fick det gratis! Woho! (frisörsalongen Det Händer)

Nu har jag varit hemma, ätit pannkakor, duschat och spelat Roller Coaster (mer nostalgi) ett tag. Marcus kommer hit sen. Det ska bli mysigt! Och dessutom så fick jag hem mitt paket från Shirtstore idag!


Annars var det ju vackert väder?

Kamouflage! Ser ni mobilen?

Postat av: Frida

Vilken mobil?



Vem klippte du dig hos? (:

2011-09-13 @ 21:23:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mongosar! Hahaha saaaaknar er!

2011-09-13 @ 23:37:54
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahaha kamouflage..... sen tryckte du på menyknappen: "ÅH KOLLA EN MOBIL!!!"

2011-09-13 @ 23:56:25
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-