Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Trött Emma skriver till er

Hallå allihopa, jag har inte sovit ordentligt sedan i onsdagsnatt så om jag är otydlig på något sätt så är det för att jag är riktigt trött.

Så sedan vi hördes sist så har jag gjort allt från att ha haft körlektioner, ätit thaimiddag med Frida, varit med i publiken på gårdagens Debatt på SVT, åkt hem, sov i 5 timmar, åkte mot Mölndal med mamma, bilen la av, vi bytte bil med mormor och morfar, åkt till Mölndal i superhastighet, kom i tid, klarade teorin, åkte till Marcus, mös och tog det lugnt hela dagen, åkte till Johanna, lagade mumsig middag, vi såg på Idol, jag åkte hem och här sitter jag.

Nu ska jag sova, och jag ska sova så länge att det kommer ut små Z:n ur öronen på mig. Det ska bli skönt.


Middag igår!


Jag pluggade på vägen till...


... TVhuset/Sveriges Television.


Där hade de lampor.


Och en Thilda som satt och väntade.


Debatt.


Printscreenat från SVTplay. (Här kan ni se hela programmet)


Imorse klockan 06:47. Dimmigt.


För en timma sedan i Kungsbacka. Dimmigt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-