Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Som min twitter sa för fyra timmar sedan.



Jag orkar inte rabbla upp att igen men jag har helt enkelt haft 2 skit inte så bra dagar sen vi hördes sist. Och det handlar inte bara om min lista på inlägget nedanför utan lite annat också. Och jag orkar inte mer, jag orkar verkligen inte.

Tills förut, för ungefär en timma sedan, då jag bestämde mig för att NU JÄVLAR. Ingen säger att Emma inte kan. För hon kan. Det finns ingenting som hon hittils inte har klarat. Så varför skulle det vara annorlunda nu?

Precis.

Jag kan.

Postat av: Johanna

Ring om du behöver prata! Är lika busy som du just nu, men vi kan väl försöka få till att ses i helgen? <3

2011-09-21 @ 20:28:03
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vill man kan man<3 ses imon på dagen?

2011-09-22 @ 14:11:35
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-