Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Skattenfesten

Nu, mina vänner, har jag varit på Skattenfesten på Bräckaskolan hela kvällen, eller ja, fram tills nu. Jag har vunnit godis på spel som kostar en krona (som varje år) och jag har fått träffa Maria, min fröken som jag hade i 0an och 1an (alltså 11 år sedan nu, helt galet) Men hon kände igen mig! (Kanske var för att mamma var med men ändå!)
Mathias var på basketträning så det var bara Jag, mamma, pappa och Sara, men Sara sprang iväg med sina kompisar så det var mest jag, mamma och pappa som köpte fika på x antal ställen och spelade spel. Sedan var det fyrverkerier med! Mysigt men kallt som satan i slutet.

Annars då? Jo igårkväll hämtade Marcus och Mamma Mia upp mig här hemma och vi åkte till Anneberg där jag spenderade natten. Mia hade bakat bullar så det luktade som himmelen när man kom in i huset! Åh så gott!
Så var det skola idag med massa lektioner också. Mindre roligt men det måste ju göras.

Nu ska jag duscha och sedan läsa lite.


Nybakade bullar igårkväll.


Enkronor för kvällens spelande.


Fyrverkerier ur min mobilkameras perspektiv.

Postat av: Johanna

Skattenfesten! Det hade jag glömt! Mysigt!!

2011-09-08 @ 21:24:44
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-