Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

See you soon then, I'll see you soon then.

Det kanske inte blir så bra uppdatering framöver, och det beror ganska mycket på det här:

Vad jag behöver göra/Vad som komma skall:
  • Läsa ut 2 böcker på Engelska, varav en ska vara från 1600 eller 1700 talet. (Engelska B & C)
  • Välja en bok på Svenska och läsa ut den. (Svenska B)
  • Skriva en tal-analys. Samt välja ett tal då också. (Svenska C)
  • Samhäll B (Vill inte ens prata om det)
  • Plugga Matte (Matte C)
  • Nationellt prov i Engelska nästa vecka + veckan därefter.
  • Plugga som en galning på körkortsteorin (Provet är nästa vecka)
  • Övningsköra som en galning (Uppkörning om 2 veckor)
  • Lägga resten av min energi på familj, pojkvän och vänner.

Men ni känner väl mig vid det här laget. Jag kan inte hålla mig borta. Antagligen sitter jag väl där imorgon på Matte C lektionen och smygbloggar, men om ni upplever att jag är tråkig eller att det är lite bloggtorka så sitter jag förhoppningsvis och arbetar hårt med något av ovanstående.

Postat av: Pappa

Vill du övningsköra så ställer jag upp. Fast jag tycker att du redan kör jättebra.

2011-09-21 @ 11:05:27
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-