Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Orka

Fredagkväll. Och jag somnade i mammas säng till en dålig film vid halv 9. Då kan man inte vara på topp. Så jag tror jag går och lägger mig faktiskt. Sover superlänge och vaknar imorgon pigg och glad (bra plan, ellerhur?).
Idag efter skolan åkte jag hem till Marcus en kort stund och sedan tog vi bussen in till Kungsbacka igen, han gick och skejta och jag gick och åt på Kungsmässan med Johanna och Dagge. Det var mysigt och min räkmacka var supergod. Sedan åkte vi alla hem och jag var hemma vid 7 och sen dess har jag mest velat sova så nu tänker jag göra det.

Godnatt!


Havet igår när jag och Pappa övningskörde.

Min och min brors konversation för ett par sekunder sedan:
Mathias: Godnatt!
Emma: Godnatt.
Mathias: Du ser inte så bra ut.
Emma: Du luktar äckligt.
Mathias: Okej.
Emma: Okej.
Mathias: Godnatt.
Emma: Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-