Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och om ni vill veta vad jag har gjort de senaste dagarna...


Tisdag: Kom till skolan. Var först där. Klockan var 7:49 när bilden togs.


När jag inte hade matte läste jag.


Körlektioner.


Mådde inte alls bra efter det. Åkte hem till Marcus. Sov där.


Onsdag: Åkte till skolan. I samma kläder. Samma fyllda mugg. Ny varm choklad dock.


Skola.


Skriva, läsa, skriva läsa skriva.


Läsa mer.


Mer körlektioner.

Och nu ska jag plugga teori i en och en halv timma, övningsköra med pappa, läsa mina böcker och sedan förhoppningsvis sova.

Postat av: Dagge

mpk09emma♥

2011-09-21 @ 23:49:15
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-