Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndagen den femte september.

Uppe med tuppen (om inte före) idag som sagt. Massor av lektioner som jag inte fick så mycket ut av idag. Kollade på Simpsons the Movie på engelskan och jag var tvungen att gå tidigare från Estetisk verksamhet för att hinna med min tid hos Kvinnokliniken. Missade 741an (min favoritbuss, fråga inte) med några minuter och blev lite ledsen men nästa buss gick en kvart senare så jag tog den hem istället.
Nu har jag varit hemma en stund, är hungrig och ska plugga lite körteori hade jag tänkt.


Varm choklad och wordfeud = min skoldag.

Postat av: Johanna

Du äger mej ganska stort på wordfeud måste jag tillägga.. Hahaha fail.

2011-09-05 @ 18:16:01
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-