Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.

Okej. Idag var det väckning 7 och bussen klockan 8 till skolan. Psykologi, Mediekommunikation, lunch, Svenska, slut. Sedan gick jag till Kungsbacka och försökte hitta Qvinnoliv men det gick inte så bra för de har flyttat (trodde jag) men det visade sig att man bara skulle gå in genom en annan dörr. Efter att jag varit där hade jag körlektion och efter den åkte jag hem med mamma, åt tidig middag och nu sitter jag här och lyssnar på Markus Krunegård.


Hade ingen ny bild så här är en gammal på mig och Dagge Daggelito; vinter 2010.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-