Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis (i efterskott) Emmy 18 år!

Det blev ingen dikt igår
Då när världens bästa Emmy fyllde år
Så trudilutten kommer nu idag
Dagen efter din födelsedag
Hoppas att din dag var jättefin
Att du fick en radiostyrd bil och en kanin
Eller så var kaninen radiostyrd, vem vet?
Det var nog den som åt upp all pannkakssmet
Imorgon innan du ska till Turkland
Ska du få något i din hand
Och även om du redan vet var det är
Så kan du kanske spela överraskad när
Jag ger dig presenten din
Den är i alla fall inte lika försenad som min (hehe)
Emmy du är en fantastisk tjej
Och det går liksom inte att ogilla dig
Du finns där i vått och torrt, regn och sol
Fast du vill hellre sitta i Alanya på en solstol
Jag tror inte att jag någonsin sett dig arg på riktigt
I så fall måste det ha varit något riktigt viktigt
För du är nog den snällaste jag vet
Även om du från Engelska C smet
Nu är du myndig och får göra vad du vill
Dricka öl, snusa och käka sill
Fast sillen kunde du ju ha ätit innan det
Men det var svårt att rimma, du vet
Emmy, dig kan man alltid lita på!
Och jag säger inte bara så
För det är sant
Din lilla tant

Grattis på födelsedagen min sköna!


Haha gamla bilder?!


Emmy steker!

Postat av: Emmy

Haha Emma <3 Du är allt för fin du. Du är den bästa diktare jag vet! Tack för kexchokladen, den var mycket smaklig. Ha det fint här hemma i Sweden :D

2011-09-07 @ 09:22:13
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-