Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fortsätt bara andas

Idag har det varit fullt upp igen. Galet galet. Skolan började halv 9, psykologi (vilket var två timmars konstant skrivande), mediekommunikation (en och en halv timmas konstant skrivande/diagramgörande) och sist svenska vilket var 2 timmars konstant läsande. Sedan gick jag till körskolan och gjorde tester i en timma och nu är jag hemma. Har ätit någon bär-frukt-yoghurt blandning jag slängde ihop när jag kom hem och kollat på Familyguy med min bror. Nu blir det mer körteori.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-