Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndagsångest och så vidare.

Igårkväll var järngänget samlat igen och vi hade det supermysigt hemma hos Olivia. Åt massa god mat, skrattade och pratade i timmar och såg på film. Jag drog hem vid midnatt och det är ganska roligt (fast inte just då) hur mycket man känner sig som den första scenen i en skräckfilm eller en kriminalserie när man kör hem genom den bäckmörka skogen helt själv med superhög musik på. Men! Jag överlevde! Och tack bästa tjejer för en jättebra kväll!

Idag måste jag läsa. Jag läste ganska mycket igår men idag får jag nog sitta och läsa väldigt länge. VÄLDIGT LÄNGE. Suck. Nu ska jag duscha.. eh jag menar LÄSA såklart.

Postat av: Johanna

Haha, rubriken..? ;) <3

2011-10-23 @ 13:51:28
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

Fixat!

2011-10-23 @ 15:33:29
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-