Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

If you can't change your situation, change your attitude.

Hej svej. Idag åkte jag hem från Marcus vid halv 10, efter en mysig fredagskväll hemma hos honom. Jag kom hem vid 10 och drog ut och fotade i den mysiga morgondimman.

Vid 12-1 tiden tog jag bilen hem till Johanna och vi har sorterat saker hela dagen (från den där loppisen vi sålde grejer på för ett tag sedan). Vi åkte även ner till Game Stop och sålde några utav Mathias spel som hade blivit kvar och fick ihop nästan 300 kronor på det! Sedan slängde vi alla de kläderna som vi trodde att ingen skulle vilja ha (I en välgörenhetscontainer såklart) och jag skjutsade hem Johanna och åkte sedan hem. Här sitter jag nu, ska bara duscha och fixa lite, sedan åker jag tillbaka till Johannisen igen, så har vi myskväll där.

När vi väl var på Kungsmässan så kunde vi inte låta bli att kolla lite i affärerna också så jag hittade en tröja. Surprise surprise! Nu är det inte mycket pengar kvar den här månaden men tröjan var så gosig att jag bara var tvungen.



Hur mjuk som helst!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-