Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I don't want this moment to ever end.

Hej, igår blev klockan äntligen fyra och Marcus kom ut ur filmstudion, vi tog bussen hem till honom och bestämde oss för att inte gå på bio utan bara ha en pizzakväll framför TVn och datorn istället. Så efter att vi kollat på Monsters Inc (hon ska tillbaks annars får du med mig att göraaaa) så tog vi bilen till Kungsbacka, köpte lite gott på Maxi, beställde pizza, åkte och hämtade den och sedan åkte vi hem och åt för fulla muggar och tallrikar!

Mysig kväll och imorse åkte Marcus till jobbet och jag fick ta hans bil hem. Så nu sitter jag och myser med Sotis och har lust att fota. Fast jag borde läsa. Det borde jag verkligen. Vi får se.


Fridas söta hund Leia, i väntan på att åka till skolan igår.


Marcus och hans söta hund Bella, på Marcus köksgolv igår.


Superpizza och TV.


Min gosekatt.

Postat av: Frida

Orka att jag och Marcus har likadana golv?

(Blev jättesugen på att kolla på Monsters Inc nu!)

2011-10-08 @ 16:05:26
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-