Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Höstmys (.... eller?)

Efter dagens tråkiga skolgång åkte jag med min man hem till honom och vi åt gammal pizza och tittade på Transformers. Sedan vid sju fick jag skjuts hem och här hemma har jag nog bara suttit och kollat på dumburken hela kvällen. Nu ska jag sätta mig med min bok, ha lite tända ljus och lyssna på musik. Hejdå. (Och jag vet, det låter rätt mysigt men i själva verket så vill jag verkligen inte ens läsa den här boken, den är för engelska C och är skriven på 1600 talet. Dessutom började jag idag och har prov på den på måndag. Flyt.)




Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-