Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Här sitter jag

Jag slutade för mer än en halvtimma sedan och börjar nu bli så rastlös så att jag påbörjar ett inlägg till min blogg utan att egentligen ha någonting att skriva. Men hej ändå och hoppas att er fredag har varit bra än så länge. Marcus slutar fyra och jag har spelat Temple Run i snart en halvtimma i väntan på att klockan ska gå fortare. Sedan ska nog jag och Marcus gå på bio och sover hemma hos honom ikväll. Mys.

Jag har på mig min nya tröja från En mix (dock finns den inte på hemsidan, men den är grå och har knappar, eller det är väl mer en blus, jaja den är fin i alla fall).

Ehm.. jag har väl inget mer att säga direkt. Så nu ska jag fortsätta med att spela templerun, ha en trevlig helg!


 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-