Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Detta mörker gör mig galen

Igårkväll, efter att jag hade tagit mig igenom den där boken, åkte jag hem till Marcus. Vi såg på film och åt popcorn tills vi somnade och jag vaknade någon gång på natten och tittade ut för att se till så att det fortfarande var natt. Det var helt och hållet bäcksvart så jag gosade mig in under täcket och var glad över att få sova en stund till. Då gick alarmet. Det var helt svart ute. Helt svart. Usch vad jobbigt det är att gå upp då.
Jaja, jag kom upp i alla fall, och älsklingen fick ligga kvar under det varma täcket för han har sovmorgon på måndagar. Suck. Jag kom i alla fall till skolan, fick i mig frukost och hade mina måndagslektioner. Sedan tvingade jag Johanna att komma ner till stan och fika med mig så vi gick till Carma och åt kaka och mös en stund.

Nu är det mörkt igen och det känns som om klockan är tio på kvällen eller nåt. Men jag får nog allt hålla mig uppe en stund till. Japp. Här ska ni få se massa bilder jag har tagit också!


Igår på min väg till kärleken.


Imorse när jag gick till bussen.


Fika med Johannisen.


På väg hem.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-