Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dan före dopparedan (eller något sånt)

Idag missade jag som sagt min körlektion så jag och pappa åkte ut och hade egen körlektion nu ikväll (hoppas att det var sista gången övningskörningsskylten användes). Innan det åt jag yogurt och jordgubbar och drack ett halvt paket juice. Och efter övningskörningen åt jag köttbullar, blomkålsmos och fyra knäckemackor. Vad skulle vi göra utan mat egentligen? Dö antagligen. Verkar ganska logiskt.

Nu ska jag nog snart sova för mina ögon går i kors och jag orkar inte sitta upp längre. Matte C imorgon klockan 8 igen, (försöker) tagga!


Postat av: Johanna

bra där att du missade lektionen ;) men det går nog bra ändå! kör inte upp på några trottoarkanter bara ;)

2011-10-03 @ 22:09:16
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahahahaha ganska logiskt ja... tok

2011-10-04 @ 11:54:31
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-