Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blöta brallor

Om en halvtimma går bussen mot Kungsbacka som jag ska ta, för att sedan ta pendeln till Marcus. Jag har verkligen inga, och då menar jag INGA rena byxor. Inga alls. Inte ens de där som brukar ligga och samla damm längst in i garderoben som man egentligen inte använder fast de ändå ligger kvar.

Nepp. Så jag håller på att tvätta mina jeans nu, och får hänga dem på tork hemma hos Marcus i hopp om att de torkar tills imorgon.

Planering har aldrig riktigt varit min grej.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-