Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det inte måndag onödigt ofta?

Hej. Här sitter jag med Matte C och lite måndagsångest. Idag ska vi i alla fall få våra datorer i skolan vilket känns bra eftersom att jag är trött på att skriva allt på papper. 
I lördags var jag, Marcus, Sara och Mathias ensamma hemma i Fjärås och vi åt tacos och mös. Sedan hade Mathias basketmatch igår så jag åkte och kollade på den, där jag även fick träffa Farmor som jag inte träffat på över ett år (!) så det var mysigt, även om de förlorade matchen.  Sedan vid 3 åkte jag och tankade Marcus lilla älskling (bilen) och sedan åkte jag dit och var där hela kvällen. Jag somnade med kläderna på jättetidigt (typ vid 8 haha) så jag är i alla fall inte trött nu.

Trots det vill inte matten lösa sina egna problem.

image descriptionimage description

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-