Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Äntligen Hemma

Nu efter nästan 6 timmars jobb (Comfortbutiken) efter skolan så fick jag åka hem, det har mölats information in i mitt huvud och nu är jag trött som jag vet inte vad. Men jag tror jag lärde mig någonting om alla rör, blandare, skruvar och mojjs som alla ville köpa.

Det är mycket nytt, alltså väldigt mycket nytt. Men jag hoppas att jag lär mig ju längre jag jobbar där eftersom att jag idag stod som ett frågetecken när folk frågade efter 22 invända rör och 90 graders stumpar och allt vad det var. Tidigare har jag bara jobbat på kontoret men nu ska jag ut i butiken och det ska bli roligt bara jag lär mig lite. Haha. Men nu ska jag äta min tacorulle om ni ursäktar mig!

Ha det så himla bra. Och imorgon lovar jag er att det faktiskt är fredag!


Mitt ben, Marcus hand och Sotis igårkväll. Och en fin tapet inne på Comfort idag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-