Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Dagge 18 år!



Hallå Frida Gustafsson även kallad Dagge
Hoppas att du inte dricker så att du får ölkagge
Nu idag när du fyller 18 år äntligen!
Jag skulle köpt något till dig i Turkiet egentligen
Men nu glömde jag det
Så jag ska snart och fixa det (ja, man kan rimma på samma ord)
Jag har haft så mycket skoj med dig
Allt från djupa samtal, gapskratt och att fjanta sig
Haha jag skrattar fortfarande för att Dagge och ölkagge rimmar
Men annars brukar ju du vara bra på att skratta så att du svimmar
Åt det lilla barnet som låg ner på golvet på KLungsmässan den gången
Eller åt Na Na Na - Johan Glans sången
Och nu har jag den låten i huvudet, bra
Nu och här på din födelseda'
Vi har gjort endel konstiga saker med
Fast vi har aldrig varit på Ullared
Jo, fast aldrig tillsammans
Men när vi gör det kan vi ta med en schimpans
Så kan vi springa runt och tävlas
Bara för att jävlas
Men Dagge nu måste jag avrunda
Inte för att jag ska på en golfrunda
Utan för att affärerna stänger klockan 17 på söndagar
Och jag måste hinna hitta något som du behagar
Men jag vill att du ska veta att du är så hilma bra
Och du är en tjej som alla skulle vilja ha
Du kan få vem som helst att le
Och det hoppas jag att du kan se
Så nu, din lilla underbaring där
Ska du se till att du får en födelsedag utan besvär
Även om imorgon är en skoldag
Så ta i hårt och ha det så galet kul på din födelsedag!

Postat av: Dagge

Hahaha tack emma! Haha va söt du är !

UNGEN PÅ KUNGSMÄSSAN(KLungsmässan..?(; ) HAHAHAH! Sååååå kul! Ullared med en schimpans, why not? (; haha Fina du♥

2011-11-06 @ 23:42:55
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-