Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

When 10 days are over, I'll se your smile again

Hej, nu är kyrkan över och min familj fick möta massa människor som de säkert har glömt av namnen på redan. Precis som jag gjorde, haha. Och alla människor är så söta för allihop säger att de är så glada att jag har varit här och allt. "She's such a good kid", "We've been blessed to get to know your daughter" och allt det där. De får mig att känna mig speciell. (Var med i min lilla glädjevåg nu).

Om ett tag så ska vi åka och äta lunch på Medieval times, vi får se hur det går.


Postat av: Mamma Tia

Så underbart att se er alla tillsammans, over there.

Massor av kramar från oss som är kvar...

2011-05-29 @ 21:51:24
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-