Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.

Godmorgon. Eller ja, jag vet inte riktigt om den är god ännu för snoozeknappen på min väckning funkade inte så jag var tvungen att gå upp 40 minuter för tidigt. Jaja, bättre än 40 minuter för sent antar jag? Idag är det tisdag och nu ska jag på strumpjakt. Jag funderar på att inte sminka mig idag heller. För det första för att det är jobbigt och för det andra för att jag ändå fick tvätta bort det mesta igår i 3rd period för att Medina fick mig att skratta så mycket att jag grät i flera minuter. Det var jättelängesedan jag skrattade så mycket, och det kändes bra även om magen gjorde jätteont. Jo förresten sist jag skrattade så var för några veckor sedan, kanske till och med månader, inne på Chilis när Mr Tom gjorde nått, jag minns inte vad, men roligt var det.

Jag antar att det här inte är så intressant för er med tanke på att ni inte känner personerna jag pratar om men ja, så nu ska jag borsta klart mina tänder och dra till skolan.


Postat av: Frida

Har tänkt på en sak, du har gjort din blogg bredare va?

2011-05-24 @ 20:47:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-