Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

$para pengar?

Det är roligare när det finns mer pengar än kvitton. Men jag antar att man inte kan få allt här i världen. Alla kvitton (som är från bara April btw) kom inte ens med på bilden... Fast alla pengar jag har kvar kom inte med heller så det jämnar väl ut sig? Jag hittade nämligen några mynt i backfickan efter att bilden togs.


En pappa och en två-årig Emma kom med där på ett hörn också.

Postat av: Olivia

säg till om jag ska skicka lite pengar :)

2011-05-03 @ 11:27:06
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-