Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och du tror att jag inte vet, men jag vet precis vad du gjorde igår

Nu har jag vaknat och ätit frukost och choklad. Nej, inte choklad till frukost utan frukost och sedan choklad. Vitig detalj där. Sedan pratade jag med min kära mamma en stund men mitt internet ville inte funka hela samtalet ut så vi hann inte prata klart. Men vi får prata på fredag igen!

Annars? Jodå. Jag har ju inte gjort så mycket idag så jag har väl inget att berätta. Igårkväll så kollade jag på säsongsavslutningen av Bones (dog lite) och No strings attached och somnade efter det någon gång på natten. Nu ska jag leta mer godis. Ha en fin lördag hejdå.

Bara för att inte ni har en cool Star Wars M&M maskin.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-