Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Medinas födelsedag

Kvinnan ringde mig vid 2 eller 3 och sa åt mig att åka till Firewheel och se på bio med henne, Trini och Trinis kompis som jag har glömt av namnet på redan (bra där), så det gjorde jag minsann. Man kan ju liksom inte säga nej till ett födelsedagsbarn. Så jag tog med mig födelsedagspresenter och Grace körde mig till biografen. Vi såg på film och sedan var Trini tvungen att åka hem men jag och Dina gick till ett cafe och köpte massa kakor som vi åt, vad annars gör man med kakor liksom? Sedan kom hennes syster och plockade upp oss och körde mig hem, i bilen var också Medinas syster-dotter som är ca ett och ett halft år och hon var så himla söt och jag var glad att äntligen få träffa henne efter att ha hört så jättemånga historier om henne.

Nu ska vi äta middag och se på Sweet Home Alabama här borta. Ha det mysigt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-