Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Matkrig



Om ni var här så kunde ni ju ha varit med i min Youth gruops Food Fight Fundraiser som är om ca 3 veckor, eller är det två? Den 21 Maj i alla fall så smäller det. Erkänn att det låter roligt? Ja, det tyckte jag med, tills Mr Tom sa att jag var modig som tyckte att det verkade roligt att få potatismos, överkockt spagetti, krossade tomater, majonnäs, ketchup, ägg, chokladpudding med mera över hela mig, i håret och så vidare. Sedan tappade jag min inspiration lite haha, men det behöver jag ju inte säga till de jag ska försöka sälja biljetterna (tröjorna) till.

Postat av: Olivia

JAG HAR ALLTID VELAT VARA MED PÅ MATKRIG!

2011-05-05 @ 12:59:00
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-