Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måste bara dela med mig lite innan jag drar

Nic: So, do you have black people in Sweden?
Emma: Well, yeah, not like here but it's not like I havn't seen a black person before.
Nic: Do you have Mexicans?
Emma: Hmm.. well I guess not. No.
Nic: Who cutts your grass then?
Emma: ............
Bree: Well they dont have to cut their grass cause it's always cold, right?
Emma: No it's not like tha..
Bree: Wait, do you even have grass in Sweden?
Emma: .............

Japp, jag ville bara berätta det, och nuuuuuuuuuuuuu ska jag åka till flygplatsen! Ihhhhihiihhi.

Postat av: Frida

Haha, oj..

2011-05-27 @ 23:54:19
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah alltid roligt att läsa om olika dialoger (y)

2011-05-28 @ 07:21:40
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-