Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lyckan att ha en vän från Taiwan

Får då får man söta taiwanesiska paket på posten!



Kan det bli gulligare? Hon kommer ju till och med ihåg mitt hjärt-halsband och så har jag en kamera i handen på tredje bilden. Tack så mycket Shao-Wen!

謝謝紹文 我愛你 !



By the way så försökte jag läsa innehållsförteckningen för att se vad som var där i, men min kinesiska är ju lite ringrostig så det gick inte så bra, haha.

Postat av: Shao-Wen

Wow!!! haha, i appear on the blog i read everyday^^ it's kind of making me feel that i show on the newspaper:)))

YOU ARE WELCOME^^

it's worthy to share u that and i can feel that u cherish me a lot too \(^u^)/ haha



Jag älskar de så mycket också !! Emma~(is it correct=u=..?)

2011-05-08 @ 21:12:24
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-