Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

Medina ringde mig när jag satt i soffan, slöade och såg på den gamla filmen Rudy. Hon sa åt mig att ta och flytta min vita rumpa upp från soffan och gå och äta middag med henne och hennes syster. Jag åkte såklart med och vi hade det jättetrevligt. Hennes systerdotter var med också, Feliz kallar de henne, jag är inte riktigt säker på hennes riktiga förnamn men det är jättefint. Hon är så söt så. Vi åt pizza och pratade om allt möjligt och sedan körde de hem mig igen och idag hade jag faktiskt tänkt (och ska) sova tidigt. Så jag säger godnatt nu och så hörs vi imorgon, och då är det freeeeeedag.


Postat av: Olivia

rubriken <3

2011-05-20 @ 14:36:55
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

Haahha vet du hur chockad ja blev när Josef sa att jag hade fått G?! Hahahha sjukt! Stolt över mig själv! (: (; (Dock ett poäng från IG, men de är ju inte de som räknas... Huvudsaken är att ja fick G!)

2011-05-20 @ 23:12:48
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-