Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej

Okej, jag hade en - kan väl säga det rakt ut - skitdag igår och ville helst inte veta av något eller någon men idag mådde jag bättre och fick några välbehövda skratt och leenden. Jag började dagen med att faktiskt vara ute vid bussen när den kom till mitt hörn där den hämtar upp mig. Busschauffören nickade till och med till mig, tror hon var lite stolt över mig. Sedan mötte jag Medina i skolan, den ungen som var "sjuk" igår. Och här i USA blir man inte bara "sjuk" en dag, för då förlorar man alla möjliga sker som man kan göra och allt. Eller det händer väl om man är sjuk också men det är det ästan ingen som är för man kommer till skolan ändå, och om man är borta i två dagar i rad så måste man ha ett papper påskrivet av en doktor osv osv.. I alla fall så var Engelskan lätt och Art var bra, mår bra där inne där jag bara kan sitta och måla, dock vet jag inte riktigt hur det går med min bild just nu, allt ser ganska konstigt ut, förrutom hunden som är på ena sidan av bilden. Den ser fin ut, än så länge. Nej men det blir nog bra! Sedan var det fysik och ja.. det är väl som det är, jag har i alla fall Medina där inne och hon satt och viskade lite random ord på svenska som hon hade pluggat in under sin mattelektion 2nd period. Sedan var det matte som gällde för mig och vi gjorde säkert massa bra saker men jag minns inte just nu, tror jag sov en del av den lektionen med. Och efter historian så var det hemgång och jag kom hem, pratade med Marcus, tog ut diskmaskinen (som i princip bara var fylld med glas av någon andledning) sedan åkte jag och Grace till Walmart, spontanköpte billiga bikinisar också som vi inte alls åkte dit för att köpa. Och sedan hade jag tänkt att jag skulle sova ungefär men Dear John var på TV så jag satte mig och kollade klart på den, snyftade lite, sedan kom jag på att jag behövde duscha så jag gjorde det och nu blev det sent ännu en kväll. Inte bra. Inte bra. Men men, det är livet, och min mamma fyller år imorgon så om ni springer in i henne så krama om henne från mig 100 gånger okej? Bra.

Fin rubrik jag lyckades med också där.



Nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon 5:30.

Godnatt!

Postat av: Frida

Tycker det är coolt (okej, kanske inte, men ändå) att Anna fyller år den 19e sen fyller min mamma år dagen efter. :D

2011-05-19 @ 08:15:14
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-