Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej måndag, sova, äta, fåglar, yearbook, hejdå.

Jahopp, idag är det måndag - IGEN. Det blr bara fler och fler av dem liksom.

Jag kom till skolan lite innan 7 som vanligt och köpte mig en flaska vatten att dricka för att jag var törstig efter mina pop-tarts som jag mumsade i mig på bussen. Sedan var det Engelska och vi läste och svarade på frågor (låter kul va?) och sedan var det Art och jag fick ett litet utbrott på min bild men det ordnade sig tillslut. Fick även ta men min fågel som jag gjorde i.. Augusti/September förra året. Fint fint, den som fick en tredjeplats i Artshowen för någon vecka sedan. Sedan var det fysik och mitt i den lektionen så hade vi ett möte för alla fick sina Yearbooks, eller ja, de som hade köpt en och hade sitt ID med sig. Jag hade såklart glömt mitt ID men som tur var så känner jag halva yearbook klassen så de kunde ge mig min ändå. Najs! Så resten av dagen, förrutom Algebra och Historia (gjorde klart mitt historiaprojekt btw, och gjorde det bra) så hade dagen bara varit till för att signera folks yearbooks och få sin bok signerad av sina vänner. Woho. Så mycket skrivande och stress, missade nästan min buss också men Medina hjälpte mig att hitta den i tid. (Lite svårt att springa till en speciell buss när det är ca 50 bussar på parkeringen och de står aldrig på samma plats). Jaja, jag han med bussen och kom hem. Och nu ska jag inte göra någonting tror jag. Jag läste på Facebook att alla har det nationella provet i Matte B imorgon men jag (och johanna) kan ju skratta lite åt dem för vi har redan gjort det och ägde det också om jag inte minns fel! Nördiga som vi är, jag och min bästis.


Svårt att hitta mig bland alla 3500 elever, även om det var i bokstavsordning haha. Kan visa er mer, bättre, bilder på yearbooken senare om någon är intresserad. Hajdo.

Postat av: Linnea

Hej, är du utbytesstudent, eller pluggar du till något speciellt i USA, eller vad gör du? :)

2011-05-17 @ 07:52:39
Postat av: johanna

på tal om matteprovet.. du är skyldig mej tårta! yeeey :D

2011-05-17 @ 09:21:29
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

Linnea: Jag är utbytesstudent :) I Texas!

Johanna: Jotack jag veeeeet, Haha!!

2011-05-17 @ 13:31:46
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Äta fåglar..?

Dessutom va provet jätte svårt, och ja vill gärna titta i yearbooken.. ? när du kommer hem! :D D:D::D Coolt :)♥

2011-05-17 @ 13:54:14
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan du inte visa några bilder du gjort i art. skulle vara kul å se :)

2011-05-17 @ 14:12:23
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-