Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis på födelsedagen Mamma!

Idag är det den nittonde Maj
Och då är det partaj
För min fina Mamma fyller år
Och jag fällde en liten tår
Precis efter att vi skypade idag
För jag har ju inte sett henne på ett långt tag
Och saknaden är större än jag själv kan förstå
Men även om hon är långt bort, bra hon kan få mig att må
När jag var en liten tjej
Fanns mamma alltid där för mig
Och det är samma sak nu som förut
Mamma hjälper mig alltid att hitta ut
Ut ur problem och sura humör
Och mamma lyssna nu och hör
Du är den bästa mamman man kan ha
Och jag skulle aldrig någon annan mamma ta
Till dig vet jag alltid att jag kan gå
Oavsett om det är jobbigt eller om jag en kram vill få
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka
Och jag hoppas du, på din dag, åt en kaka
Mamma, jag saknar dig så att det gör lite ont
För utan dig så blir allt lite tomt
Men av glädje kan jag springa över 2000 hagar
För vet du vad mamma, vi ses om åtta dagar
Och då ska jag få se min mamma igen
Efter nine months eller snart till och med ten
Min mamma är i alla fall bäst
Och för det behövs inga undersökningar eller test
För jag är helt säker på det ska ni veta
Mamma du behöver aldrig leta
För om du saknar mig så känn ingen smärta
Jag är alltid där, i ditt varma och kärleksfulla, fina hjärta.

Älskar dig mamma, Grattis på födelsedagen!




Postat av: Anna

Nu gråter jag! Du är helt underbar gumman, jag saknar dig så att det gör ont. Kan inte riktigt fatta att det bara är 1 vecka tills jag får krama om dig! Vi ses SNART!

2011-05-20 @ 07:56:12
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-