Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Daybreak in May

Blogg.se ville inte funka igår så vi får se om det funkar nu? Testing.. testing.. 1.. 2 .. testing? Jag tror att det funkar. Bra. Jättebrah. Nej men åh vad trött jag är. Jag borde börja leta efter strumpor i denna röran bland mina kläder som inte får plats i lådorna längre men jag lämnar det till de sista sekunderna då jag hör bussen komma runt hörnet på kvarteret tänkte jag. Igår gjorde vi inte så mycket här, firade mors dag som var igår i USA (är den 29e i Sverige, så oroa er inte, ni missade det inte) Sedan sprang vi och hyrde tre filmer och såg en av dem, Morning Glory, jag hade redan sett den på bio för ett ganska långt tag sedan nu, men filmen är sevärd, så se den om ni inte gjort det. Nu ska jag på strumpjakt! Hejdå!

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-