Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Call I'm sick call I'm angry call I'm desperate

Här sitter jag i min ensamhet, hatten på också av någon anledning, och funderar på hur galet det är att jag endast har tre söndagar kvar i Texas efter att denna är slut. Jag funderar också på att städa eller skriva mitt historiaprojekt men det verkar liksom inte lika lockande att tänka på just nu. I wonder why?

Jag kanske går ut och fotar om inget intressant händer idag. Vilket det inte verkar som om det kommer att göra. Jag borde klippa mig också, och tvätta kläder. Slänga den halvfulla flaskan med apelsinjuice i som har stått på min hylla ett tag nu, skicka min hög med brev som inte blivit skickade, göra en CD till coach Reza och ta en powernap för att orka med veckan. Ja, skriver ni ner detta eller? Jag menar, det är ju väldigt intressant.



Jag är nästan klar med den nya designen också men jag tror inte jag lägger upp den än, för det första för att den inte riktigt är klar och för det andra för att jag inte har lust med det.
Ingen vet varför.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-