Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bestämde oss för att gå ut ur huset

Jag satt med pyamasen på tills klockan slog halv 6 på kvällen och sedan bestämde vi oss för att gå ut och äta i alla fall. Jag vann argumentet över vart vi skulle åka och äta och vi åkte till IHOP precis som jag ville. Åh jag är bra. jag lovar er, IHOP:s varma choklad.. det finns ingen godare choklad i världen (och tro mig, jag har testat det på många ställen i världen). Så om ni åker till USA och äter på IHOP så måste (ja måste) ni testa deras varma choklad. Just sayin'. Annars så åt jag frukost hela dagen då iprincip, donuts imorse, en skål med flingor någon gång vid 4 och sedan pannkakor till middag. Najs.



Och servitrisen kollade konstigt på mig när jag "bara" beställde 4 jordgubbs & banan pannkakor. Jag orkade liksom inte ens äta upp alla, och de andra beställde dubbla portioner av ägg och bacon och sallad och .. okej inte sallad.. men hashbrowns, sås och allt det där. Tydligen är jag knäpp som "bara" äter 4 tjocka pannkakor med sirap, jordgubbar och bananer till middag.


Åhh...

OCH btw, påminn mig om att jag ska börja med mitt historiaprojekt imorgon okej? Det ska nämligen redovisas på måndag. Tack på förhand.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-