Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Waffles

Det är ju trots allt våffeldagen!



När jag googlade våffeldagen så lärde jag mig endel om Sveriges temadagar. Till exempel så firar i toalettdagen den 19 november varje år och Drink a beer day varje 3e december. Sedan har vi också Mårtensafton, "INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN", Räkmackans dag (blev lite sugen på en räkmacka), Dansbandens dag, Sjusovardagen, Mobilfria dagen, Star wars dagen, Volvons dag, Grapefruktens dag, Klamydiadagen, Internationella piratdagen och massa massa mer. Om du har tråkigt och inte har något att göra så kan du ju alltid klicka här och läsa de andra typ 200 temadagarna Sverige har.

Postat av: Frida

Varje dag är toalettdagen för mig, med tanke på att jag går på toa tusen gånger per dag. Haha...

Gissa vilken dag jag gillade bäst då? (; Du behöver inte svara.

2011-03-26 @ 17:09:03
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA jag vet jag vet :D

2011-03-26 @ 17:18:01
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-