Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vill du ha kaffe?.. Jaaaa

(Haha än en gång Johanna)

Här har ni dagens fyra punkter,
1.) Det förvirrar mig fortfarande på mattelektionerna när man får ett tal som är mindre än 1. För man skriver och säger inte 0.7 utan bara .7 (point seven)

2.) Och en till sak som gör mig galen är att bokstäverna C och Z heter samma sak [sí]. För jag har alltid lärt mig att utala Z som [sed].

3.) Jag har lyckats lägga in låten Nu kan du få mig så lätt två gånger på min ipod och den ena av dem slutar precis när låten är som bäst. Jag blir lika frustrerad varje gång jag råkar lyssna på just den låten som är halv.

4.) Jag fick precis ett SMS från Emily (som är på andra sidan huset) där det stod att vi ska till Yogurt Land snart. Kärlek till det stället alltså, det blir min fjärde gång på mindre än 2 veckor. Gud vad jag kommer sakna frozen yogurt sedan.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-