Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjolahoppsan

Idag var jag piggare än jag har varit under hela veckan så morgonen var inte så jobbig. Jag satt och pratade med Medina den knäppisen tills klockan ringde för 1st period. Då var det engelska och sedan art, fysik, algebra och historia. Jag klarade mitt fysikprov och blev glad och nöjd med mig själv medans Medina fick 69/100 (70 var G-gränsen.. haha) Jag skrattade lite åt henne men hon skrattade med så det blir väl mer med och inte åt då. Och nu har jag pratat med pappa som har krockat med rådjur, mamma som är så bra på att göra mig glad och kalsongfisen som är så bra på att retas (min käre bror).
Snart ska jag bege mig till Walmart men annars händer det inte så mycket här. Ha det fint!


Mah' buddy.

Postat av: Anna

Du är bra på att göra mig glad också! Kram

2011-03-25 @ 07:55:56
Postat av: Dagge

Jättefin tröja! :D

2011-03-25 @ 21:06:59
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-