Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet emotion

Gissa vilken låt jag har i huvudet? Kanske Sweet Emotion av Aerosmith? Bara kanske. Har suttit och sjungt på låten i timmar nu och sist jag faktiskt hörde låten var dagar sedan så det är ju lite skumt.. Men det var inte det jag skulle säga, jag skulle berätta att imorgon ska jag inte göra någonting alls och det känns väldigt skönt och jag längtar redan.
Idag var det Kims födelsedag, eller det är det fortfarande här borta i någon timma till, så vi åkte ill Valentinos (mumsig italiensk mat) och åt. Och som i alla restauranger här i USA så om det är ens födelsedag så ger personalen alltid bort en bit tårta (i det här fallet cheesecake) och sjunger för födelsedagsbarnet. De sjöng på italienska, hela personalen kom ut, haha jag tycker fortfarande att det är speciellt att de gör det men det är en helt normal sak för amerikanerna. Sedan åkte vi hem och tittade på en film innan vi åkte över till Uncle Robert, Kims bästa vän, som har samma födelsdag som honom. Jag hade köpt lite Swedish Fish till honom eftersom att jag vet att han älskar godis. Kände mig snäll. Emily gav honom en hel låda med 4 puouds med Twislers i. Det är en annan typ av godis, rätt god faktiskt, för att vara amerikansk.. hehe. Och vad får vi som tack? Jo han tog fram sin lilla mini-gun som man skjuter små proppar eller vad det heter med och sköt oss i magarna. Haha. Men nu snackar jag om en man som döpte sin säng till Doctor Bruce också så han är lite speciell. Men det är ju sånna personer som är roligast.

Godnatt världen, eller det blir väl gosmorgon för er då.
Och ja.. gosmorgon. Nu orkar jag inte ändra.

Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 16:02:59
URL: http://ellohell.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-