Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Spring Break och solen skiner



Så... mina Special K är slut, jag missade mina vänner som åkte Team VM med två timmar för den där attans tidsskillnaden, jag behöver tvätta men orkar inte och jag saknar min pojkvän.
Fast det känns ju rätt bra med lov nu. Solen skiner och graderna är uppe i 24, säkert ännu varmare i solen, så jag kanske inte borde klaga ändå, men jag vet inte, jag kunde inte sova så bra inatt heller. (Men ta det lugnt mamma, jag mår bra, bara lite trött).

Mitt lov kommer att börja med sömn (!) och mer sovande. Imorgon blir det antagligen Saturday Night Alive som vanligt och på söndag tror jag inte att vi ska göra något. Måndag-tisdag-onsdag sova som pinoccio (en stock) (jag vet, jätteroligt) Och tvätta kläder. På torsdags morgon bilar vi ner till Austin och sedan San Antonio, på fredag ska vi gå på SeaWorld i San Antonio och på lördag ska vi gå runt i den (som jag har sett på bilder) vackra staden och sedan på söndag så bilar vi tillbaka igen. That's ma' Spring Break y'all.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-