Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sånna där har inte jag.

(Johanna jag vet att du älskar rubriken)

Idag åkte jag hem till Daliah vid 1-2 och därifrån körde hennes pappa oss till tågstationen där vi tog tåget till Mockingbird Station (typ ett shoppingställe och en fin stad). Vi shoppade lite först (eller ja vi spenderade över 100 dollar var i den första affären vi gick in i.. he he) Men vi hittade mycket fint, och mycket på rea. Sedan gick vi runt i stan och gick till Tacobell där vi försökte gå igenom the Drive-trough men det gick inte så bra så vi gick in och köpte en jättegooooood dricka istället. Med jordgubbar och granatäpple och massa mums i. Sedan vandrade vi vidare till en affär som heter Buffalo där vi desperat gick in och köpte var sin kjol på super-rea så att vi kunde byta om för det var verkligen jääääättevarmt. Vi bytte om inne på en 7-eleven toalett och sedan gick vi tillbaka till Tacobell och köpte en till likadan dricka (ja, så god var den). Efter det så åkte vi tåget tillbaka och åt kinamat hemma hos Daliah, gick till en lekplats en stund och sedan hämtade Grace upp mig vid 7 och vi åkte och köpte kinamat och sedan åt vi middag och tittade på Cake Boss. Jag köpte en ny tröja till Emily också, tror hon gillar den. Haha.

Jag lägger upp alla andra bilder imorgon, nu ska jag sova!


Hon är exakt lika läskig som hon ser ut.

Postat av: Frida

Tröjan!! Hahahaha!

2011-03-07 @ 07:15:25
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: johanna

åååh! hahahahahah. bobmay dreams i mitt hjärta! <3

2011-03-07 @ 15:43:20
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-