Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdag.. tror jag?

Ja, jag är nästan helt säker på att det är onsdag. Vilket betyder att jag ska packa idag, vilket betyder att alla kläderna i soffan och i tvättmaskinen och i torktumlaren måste vikas. Det är i sådana här situationer som man behöver en Emmy som kan hjälpa till lite haha. (Saknar dig Emmy).


Postat av: Emmy

Hhaha åååååh. Jag vill bara hugga in i den där högen <3 Emma städa nu för fan, det är som terapi :> (glöm inte dra på hög musik)

2011-03-17 @ 21:25:00
URL: http://nattstad.se/secrets
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-