Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Med gråten i halsen under träden i parken

Jag är inte säker på om jag berättat det innan men Harry Potter böckerna (bland annat) är förbjudna i High School i USA. Och anledningen är "Because it teaches witchcraft". Tycker faktiskt att det är lite roligt men det är inget man skrattar om i skolan inte. Jag har alltid (eller sedan jag fick reda på det när jag kom hit) undrat vad som händer om någon läser en Harry Potter bok i skolan. Typ tror folk att man är en häxa? Ibland vet jag inte riktigt hur de tänker här. Men det är faktiskt sant, att vissa, eller jag ska säga många, inte ens får se filmerna för sina föräldrar på grund av det. Och alla utom jag tycker att det är normalt.

Bara en liten sidnotering där. Idag är det fredag (väldigt skönt) och min buss började gå 20 minuter senare med start idag så det kändes bra. Även om det är alldeles för tidigt att gå upp 5.45 varje dag. Men jag ska inte klaga, här är det vår och varmt och skönt. På art så jobbar vi med en bild med 6 rutor i, som är 6 olika bilder men de håller ihop på ett sätt, ja jag visar er när jag är klar helt enkelt. Men det är ganska intressant, jag gillar den klassen, jag kan glömma allt när jag målar och bara vara i bilden. På fysiken hämtade vi ut våra böcker (inte kul) så nu har jag två superstora, jättetunga, böcker som jag måste bära på varje dag. Och min jättebamse svarta väska som böckerna inte får plats i för att den redan är full av pärmar, block och allt sånt som jag också måsta ha med mig varje dag. Jag kommer få ryggproblem.
På matten gjorde Miss Knox sina konstiga ljud och gester som vanligt och på Historian kollar vi på Cinderella Man. Ja, det var min skoldag det, nu ska jag äta något och ikväll tror jag att jag ska på bio om vi inte ändrar planer. Beastly tror jag filmen heter, med Vanessa Hudgens och Alex Pettyfer, och filmen är typ som en modern version av skönheten och odjuret. Vi får se, det är premiär ikväll så det kan vara svårt att få biljetter.




Postat av: Dagge

Åååååh ja vill se Beastly'!!!!

2011-03-06 @ 17:04:36
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-