Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördag morgon

Nu sitter jag här och har precis sett mina vänner åka TEAM SM i Mölndal på andra sidan atlanten. Jag satt och skrattade lite åt/med Olivia som försökte få upp något skräp från isen innan de åkte för det tog en stund, och sedan blev hon förvirrad för att hon inte visste om hon skulle gå tillbaka eller stanna på isen när de började ropa upp laget. Det var kul när man såg det och hade vaknat för 3 minuter sedan okej? Och när Team Spirit åkte så tror jag att kan kunde höra Johannas mamma skrika haha.
Men de är så sjukt duktiga, verkligen galet. Jag själv har problem med att åka frammåt på skridskor. Även fast de säger att det är lättare att åka baklänges, och baklänges har jag inte riktigt klarat av än haha. Nu åker Boomerang snart och jag ska hämta frukost innan det. Tjoflöjt!


Mina Tjejor! (bild tagen från stekis blogg)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-