Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag var upptagen idag


Med att stoppa pommes i Jackies hår på Whataburger...


..Och köpa mina favoriter.

Annars åkte jag till skolan, satt i gympasalen i 5 timmar med de andra mobbade utbytesstudenterna och en del seniors som tydligen behövde vara där. Sedan åt vi burritos från burritokön (riktigt oväntat det där va) och sedan satt vi i gympasalen i några timmar till, 3 skulle jag tro. Efter det åkte jag, Jackie, Maya och Caroline till Whataburger och åt mer lunch, sedan åkte jag hem, jag hann prata med min fina pojke en stund och sedan åkte jag, Grace och Emily till Forth Worth och åt middag med Granny & Papa för Granny fyllde år i söndags. Jag kom hem för några minuter sedan och ska sova nu så att jag orkar upp imorgon. Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-